hello@optimpro.ro

5 strategii de succes pentru Facebook Ads Ecommerce

Indiferent de perioada în care ne aflăm, promovarea de tip pay-per-click va rămâne un instrument de vânzare fără egal. De ce? Pentru că este flexibilă, rapidă, ajustabilă și eficientă. Aşadar, în urma promovării cu Facebook Ads, vei obține ROI-ul dorit, într-un mod ușor de urmărit.

Acest instrument are de departe cea mai mare acoperire a oricărei platforme de social media și datorită complexității remarcabile a posibilităţilor de targetare, vei putea adapta campaniile și anunțurile astfel încât să ajungă la cele mai relevante persoane.

Însă apare problema modului de funcţionare. Ce anume trebuie să faci pentru ca eforturile de marketing să genereze rezultatul aşteptat? Ei bine, în rândurile de mai jos vom analiza 5 strategii pe care afacerile ecommerce ar trebui să le folosească pentru Facebook Ads.

1. Oferă un plus de valoare!

Dacă credeai că originalitatea este una dintre cele mai importante elemente ale reclamelor PPC eficiente, aveai dreptate – însă conceptul de originalitate este discutabil. În practică, originalitatea nu înseamnă a dezvolta totul de la zero, ci se referă la completarea elementelor deja existente.

Drept urmare, cel mai inteligent mod de a proceda implică să te inspiri din ceea ce face concurenţa. Dacă știi că un concurent optează pentru promovarea recenziilor și totodată investește în reclamele pe Facebook, există o șansă ca tacticile sale să funcționeze.

2. Direcționează utilizatorii către conținut util şi informativ

Investeşte timp şi efort în marketingul de conţinut! Oferirea conținutului original şi calitativ este o parte esențială a vizibilităţii brandului, deoarece denotă profesionalism și expertiză în domeniu. Chiar dacă instinctul îţi spune să te rezumi la promovarea produselor, aceasta nu este singura cale.

Unii utilizatori pur și simplu nu vor achiziţiona daca tot ce le oferi sunt doar reclame. Aceştia au nevoie de latura personală a afacerii, de informaţii utile, de păreri ale clienţilor despre produse, etc. Odată ce vor ajunge la conținut, îi vei putea împinge spre conversie într-un mod mult mai natural.

3. Imaginile de calitate, un must-have

Deoarece Instagram este deținut de Facebook din 2012, există o legătură destul de interesantă între cele două reţele, care include chiar și promovarea online (difuzarea de reclame pe Instagram necesită existenţa unei pagini Facebook). Aşadar, atunci când rulezi o campanie pe Facebook, ai la dispoziţie şi opțiunea de a extinde anunțurile pe platforma Instagram.

Acestea fiind spuse, chiar dacă ai impresia că imaginile pentru reclamele de pe Facebook nu contează atât de mult, pentru Instagram, elementele vizuale profesionale sunt necesare. Mulţi advertiseri utilizează imagini fără drepturi de autor, cu o calitate scăzută. În loc să faci acest lucru, îţi recomandăm să investeşti în fotografii și videoclipuri de calitate. Rezultatele o vor justifica.

4. Pune în evidenţă conţinutul generat de către clienţi

Reclamele online îi enervează pe unii oameni, deoarece nu vor să audă ce au de spus brandurile despre ele însăşi. Aceştia presupun că beneficiile produselor sunt prezentate într-un mod exagerat. Aşadar ce poți face pentru a evita scepticismul (sau chiar cinismul)?

Una dintre cele mai bune opțiuni este să te concentrezi pe conținutul generat de către clienţi, care cuprinde totul: de la recenziile clienților despre produsele tale, până la fotografiile pe care clienții le-au făcut cu produsele. Această tehnică prezintă produsele și afacerea într-un mod convingător: este mult mai ușor să crezi laudele altor cumpărători decât să te încrezi în laudele vânzătorului.

5. Ce spui despre chatbots?

Chatbot-urile au trecut rapid de categoria trendurilor la instrumente practice, în special în comerțul electronic, unde posibilitatea de a răspunde rapid și fără efort la întrebările clienților este absolut esențială. Prin implementarea unui chatbot prin Facebook Messenger, poţi oferi magazinului online un serviciu de asistență 24/24.

Atunci când vine vorba de PPC, trucul constă în adăugarea butonului de click-to-Messenger: în loc să promovezi produsele sau conținutul, vei stimula interacţiunile prin intermediul mesajelor. Cineva care nu va face click pe reclama cu produsul sau pe articole, ar putea să te contacteze pentru a primi răspuns la unele întrebări relevante.

Gânduri finale

Fiecare dintre aceste strategii Facebook PPC aduce ceva diferit. Poţi să le utilizezi pe toate sau pur și simplu să testezi câteva dintre ele – indiferent de alegere, ar trebui să sesizezi câteva rezultate de-a lungul timpului. Ai nevoie de mai multe idei sau sfaturi despre Facebook Ads? Nu ezita să ne contactezi!

Durata citire articol
15 min
Abonează-te la
#optimpronewsletter
Doar conținut scris de experți

CATEGORII
ARTICOLE RECENTE
Fie că dorim să interacționăm cu un prieten, fie că ne lipsește o informație referitoare la un anumit domeniu sau doar ne dorim să fim la curent cu știrile din toată lumea, ori să facem achiziții...
Dacă te numeri printre cei care fac confuzia între PR și marketing, Houston, we have a problem! Într-adevăr aceste cuvinte sunt diferite, dar asta...

Telefon

Timişoara

Bucureşti

Constanţa

Social Media

Timisoara
Bucuresti
Constanta