Audit Social Media

Un raport detaliat despre cât de „socială” e afacerea ta

Ce este un Audit Social Media?

Auditul social media este o analiză care ia în calcul performanţele pe care le oferă (sau nu) conturile de social media, atât prin intermediul modalităţilor organice de promovare, cât şi prin cele plătite. În plus vei afla noi modalităţi şi alte sfaturi utile legate de aspecte conexe ale marketingului.

Auditul poate să îţi ofere răspunsuri prompte la:

  • Cum poţi produce un nivel mai mare de interacţiune
  • Cum poţi optimiza conţinutul postărilor de pe reţelele de socializare?
  • Este conținutul pe care îl produci relevant pentru audiența ta?  Ce tip de conținut ar trebui să folosesti.
  • Ai nevoie de campanii plătite
  • Ai campanii care nu performează? Care este motivul.
  • Sunt corect implementate campaniile de marketing pe diferitele canale?
  • Sunt necesare servicii adiţionale de promovare, precum Google Ads sau alte canale? 

Ce obții în urma auditului social media?

Auditul răspunde la mai multe întrebări despre relația dintre o afacere și publicul său:

  • Prezența pe Instagram poate genera noi clienți?
  • De ce pagina de Facebook nu obţine suficient engagement? Cum poţi obţine mai multe conversii pe Instagram?
  • Există alte conturi care nu sunt în conformitate cu planul de marketing

Un audit este, de asemenea, o oportunitate prin care se poate determina care tehnici de marketing permit atingerea obiectivelor stabilite.

Rezultatele pot fi utilizate pentru a ajuta afacerea în planificarea viitoarelor campanii.

Care sunt paşii auditului?

  • Identificăm prezenţa online generală a afacerii tale pe toate reţelele de socializare. 
  • Verificăm fiecare profil în parte pentru a identifica punctele forte şi cele slabe. În timpul analizei ne axăm pe calitatea conţinutului scris, cel vizual, tonalitatea şi multe alte aspecte care ţin de imaginea afacerii. 
  • Verificăm dacă există consistenţă între profile/conturi. 
  • Luăm în considerare domeniul de activitate sau nişa afacerii tale pentru a identifica concurenţa şi profilele lor.
  • Analizăm campaniile implementate şi rezultatele acestora. 
  • Îți oferim feedback cu privire la strategia implementată. 
  •  Îţi punem la dispoziţie un raport ce contine soluții punctuale de optimizare a campaniilor şi a prezenţei online pe social media, cat şi alte sugestii de promovare, dacă este cazul.

Indiferent de motivația principală, te putem ajuta să descoperi noi oportunităţi de creştere pentru afacerea ta.

Descoperă prin intermediul auditului toate elementele cheie ale strategiei de marketing pe social media: vulnerabilităţi, puncte forte, aspecte neglijate, recomandări şi nu numai!

Sună interesant toate acestea?
Contactează-ne pentru mai multe detalii și să aflii cât de adânc trebuie să bagi mâna în buzunar! Wink Wink!