Campaniile Google AdWords reprezinta o modalitate foarte eficienta de a promova produse si servicii cu un cost relativ scazut, dar cu o conditie de baza: sa fie gandite si implementate corect, iar apoi sa fie coordonate cu responsabilitate. Desi pare simplu, nu este intotdeauna asa.
Serviciul AdWords se vrea a fi intuitiv, dar in realitate este foarte complex. Google pune la dispozitie o serie de tutoriale si instructiuni folositoare, dar nu intotdeauna usor de inteles in detaliu si pus in aplicare, mai ales de cei ce nu au experienta in domeniu. Cu siguranta novicii omit aspecte importante si pot sorti esecului o campanie AdWords inca de la inceput.
Si atunci apare intrebarea: de ce sa angajez un expert in management si implementare campanii Google AdWords? Raspunsul este evident, chiar daca multi dintre noi nu vrem sa recunoastem.
Atentie, bugetul unei campanii AdWords se poate epuiza rapid si fara folos real daca anunturile nu au un continut bine gandit pentru a atrage publicul dorit si pentru a transforma vizitatorii unui site in clienti. De cele mai multe ori un expert AdWords va face diferenta intre o campanie de succes si una esuata. Profesionistii in publicitate Google cunosc secretele care fac sa functioneze eficient promovarea online de acest tip. Managementul campaniei, monitorizarea continua a rezultatelor, optimizarea paginilor website, analiza cuvintelor cheie si continutului viabil sunt doar cateva aspect cheie care trebuie avute in vedere pentru buna desfasurare a campaniilor.
Fara indoiala, un expert AdWords va sti sa aloce bugetul propus pentru un randament cat mai bun al anunturilor. Sunt o multime de factori care trebuie luati in considerare iar piata este extrem de aglomerata. Pe termen mediu si lung, un specialist in campanii AdWords nu doar va aduce rezultate optime, dar va si reduce costurile aferente publicitatii. Statisticile arata ca un expert AdWords poate reduce aceste costuri cu pana la 90%. Pare exagerat, dar asa este.
Expertii AdWords folosesc un sistem dinamic de management al campaniilor, fiind in masura sa se adapteze industriei si cerintei clientilor in mod rapid si concret. O analiza atenta a segmentului de audienta, a cerintelor pietei, cat si a industriei si competitiei este absolut necesara pentru o campanie de succes. In definitiv o Campanie AdWords este menita sa atraga clienti si sa crasca vanzarile. Acesta este scopul final.https://www.youtube.com/embed/S-g86ckiMBA?wmode=opaque