Expanded Text Ads: Singura optiune Google AdWords incepand din 2017

Expanded Text Ads: Singura optiune Google AdWords incepand din 2017

Oficialii Google au decis: incepand cu data de 31 Ianuarie 2017, singura optiune pe care platforma AdWords o va pune la dispozitia utilizatorilor sai este Expanded Text Ads, in traducere libera Anunturi Text Extinse. Data initiala de la care ar fi trebuit sa se renunte la anunturile standard a fost de 26 Octombrie 2016, insa Google doreste sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a testa in detaliu si de a se acomoda cu noile Expanded Text Ads.

Insa ce reprezinta Expanded Text Ads? Expanded Text Ads sunt o evolutie a anunturilor standard, dupa cum oficialii Google anunta pe blogul Adwords. In fapt, ele sunt o varianta optimizata a clasicelor anunturi AdWords, adaptate pentru device-urile mobile. Ideea promovata este aceea de a atrage cat mai multi clienti de pe platforme multiple. Iar numarul utilizatorilor de device-uri mobile creste, fara indoiala, de la o zi la alta. Acesta este unul din atu-urile noilor Expanded Text Ads, insa ele aduc si avantaje de optimizare in ce priveste titlul, continutul si link-urile catre site-ul promovat.

Noile Expanded Ads, randament sporit? Depinde.

Noul tip de Expanded Text Ads poate aduce beneficii multiple, daca este exploatat corect. De aceea a fost extinsa si perioada de tranzitie la acest nou tip de anunturi, pentru a da utilizatorilor ocazia de a le testa in paralel cu anunturile standard. Un lucru este insa cert, incepand din 2017 Expanded Text Ads sunt singurele tipuri de anunturi care vor rula pe serviciul Google AdWords.

Noile tipuri de anunturi sunt, fara indoiala, fiabile, si pot oferi un randament superior al investitiei, daca sunt implementate dupa o strategie bine pusa la punct si eficientizata in functie de continut. De aceea campaniile de publicitate bazate pe noile Expanded Text Ads, trebuie gandite si create avand ca tinta atat segmentul de clienti potentiali, cat si continutul lor publicitar.