De ce ai nevoie de un specialist Google Ads?

Featured Post
De ce ai nevoie de un specialist Google Ads?

Gestionarea campaniilor Google Ads de unul singur poate fi o adevărată bătaie de cap! Aşadar, apare întrebarea ,,chiar este nevoie să angajez un expert PPC”? Dacă constaţi că este o necesitate reală, te vei lovi de un nou hop: găsirea unui expert în domeniu. Totuşi, înainte de asta, trebuie să înţelegi atribuţiile acestuia şi motivele pentru care un expert Google Ads poate face diferenţa între o promovare de succes şi una de mântuială.

Zece paşi de de optimizare SEO ca un expert

Featured Post
Zece paşi de de optimizare SEO ca un expert

Optimizarea pe motoarele de căutare ar trebui să fie un element esențial în orice plan de marketing. Însă cum ar trebui să țină pasul un marketer cu noile schimbări, atunci când motoarele de căutare îşi actualizează algoritmii în mod frecvent? În acest articol am adunat alte zece modalităţi de optimizare a website-ului recomandate de experţii din domeniu.

Cum poţi face optimizarea SEO on-page ca un expert

Featured Post
Cum poţi face optimizarea SEO on-page ca un expert

SEO on-page se referă la practica optimizării paginilor web pentru a îmbunătăți clasamentul în rezultatele motoarelor de căutare și pentru a câștiga trafic organic. Pe lângă publicarea de conținut relevant, de înaltă calitate, SEO on-page include optimizarea titlurilor, a etichetelor HTML și a imaginilor. De asemenea, presupune optimizarea website-ului astfel încât acesta să ofere trei piloni principali: expertiză, autoritate și încredere.

Modalităţi de îmbunătăţire a poziţiei anunţurilor Google Ads în rezultatele căutării

Featured Post
Modalităţi de îmbunătăţire a poziţiei anunţurilor Google Ads în rezultatele căutării

Să fim realişti: ne place să fim pe locul 1, fie că este vorba despre viaţa de zi cu zi sau… clasamentul în motoarele de căutare. Nu este un lucru rău să îţi doreşti să evoluezi şi să fii mereu printre cei mai buni, însă acesta devine un comportament vicios atunci când ajunge să lase urme în portofel… sau card, doar suntem în anul 2020.

Strategii pentru Facebook Ads Ecommerce

Featured Post
Strategii pentru Facebook Ads Ecommerce

Indiferent de canalele de marketing utilizate, nu este niciodată suficient. Ai nevoie în mod constant de mai multe conversii pentru a atinge obiectivele de vânzări, trafic relevant şi o modalitate de a fideliza clienţii actuali. Iată șase modalități de a reuși în promovarea pe Facebook și nu numai!

20 sfaturi pentru campanii Google Ads eficiente (eCommerce)

Featured Post
20 sfaturi pentru campanii Google Ads eficiente (eCommerce)

Indiferent de mărimea afacerii tale sau industria din care face parte, anunţurile Google te pot ajuta să obţii mai multă vizibilitate şi implicit, mai multe vânzări. Ba chiar mai mult, poţi avea rezultate extraordinare chiar şi dacă afacerea a fost de curând lansată. Cu toate acestea, pentru a putea ajunge în acest punct, va trebui să utilizezi doar strategii bine gândite şi specifice industriei.

Cum poţi impulsiona vânzările prin intermediul Google Analytics

Featured Post
Cum poţi impulsiona vânzările prin intermediul Google Analytics

Cum ajung utilizatorii pe website-ul afacerii tale? Află mai multe despre detaliile achiziţii şi comportamentul utilizatorilor folosind rapoartele de analiză din Google Analytics! Atunci când cunoşti sursele de trafic, vei putea investi mult mai eficient timpul şi banii în construirea unei strategii de succes. Iată câteva modalităţi prin care Google Analytics te poate ajuta să obţii gratuit aceste informaţii!

12 factori esenţiali pentru optimizarea pe motoarele de căutare

Featured Post
12 factori esenţiali pentru optimizarea pe motoarele de căutare

După mulţi ani în care s-a vorbit neîncetat despre optimizarea paginilor web, ai putea crede că factorii care se iau în considerare pentru clasificarea în rezultatele căutării sunt destul de cunoscuţi şi transparenţi. Adevărul este că… nu îi cunoaştem încă pe toţi, căci Google nu a publicat niciodată o listă completă cu toate elementele care influenţează poziţia paginilor. Pe de altă parte, deşi în ecuaţie sunt incluşi mai mult de 200 de factori, 12 dintre aceştia sunt de-a dreptul importanţi şi trebuie să îi iei în considerare pentru ca website-ul tău să fie mereu în top!

Instrumente SEO gratuite pentru afacerea ta

Featured Post
Instrumente SEO gratuite pentru afacerea ta

După mulţi ani în care s-a vorbit neîncetat despre optimizarea paginilor web, ai putea crede că factorii care se iau în considerare pentru clasificarea în rezultatele căutării sunt destul de cunoscuţi şi transparenţi. Adevărul este că… nu îi cunoaştem încă pe toţi, căci Google nu a publicat niciodată o listă completă cu toate elementele care influenţează poziţia paginilor. Pe de altă parte, deşi în ecuaţie sunt incluşi mai mult de 200 de factori, 12 dintre aceştia sunt de-a dreptul importanţi şi trebuie să îi iei în considerare pentru ca website-ul tău să fie mereu în top!

Impactul videoclipurilor în strategia de marketing

Featured Post
Impactul videoclipurilor în strategia de marketing

Încă te mai întrebi dacă videoclipurile sunt importante în strategia de marketing? În ultimii doi ani, conţinutul video a devenit atât de semnificativ încât o bună parte dintre afaceri optează pentru includerea lui în strategie, indiferent de specific. Şi până la urmă, de ce nu ar face-o? Prin intermediul filmuleţelor de prezentare poţi comunica uşor cu audienţa vizată, le poţi oferi un plus de valoare, într-o formă flexibilă şi relevantă, astfel că potenţialii consumatori îţi pot vizualiza videoclipurile chiar şi când sunt pe fugă.

Promovarea organică a afacerii pe Instagram

Featured Post
Promovarea organică a afacerii pe Instagram

Dacă în articolul anterior abordam promovarea afacerii prin intermediul reclamelor plătite, în acesta vom vorbi despre modalităţile de promovare organice. Mulţi dintre cei care au un cont public pe Instagram vor spune că giveaway-urile sau concursurile sunt cele mai eficiente metode pe care le poţi aplica pentru a creşte vizibilitatea profilului şi implicit, a obţine mai multe conversii, însă putem spune că se înşeală. Desigur, sunt bune şi aceste metode, dar nu sunt singurele care pot avea un impact real!

Schimbări viitoare ale algoritmilor de indexare Google

Featured Post
Schimbări viitoare ale algoritmilor de indexare Google

Google a anunțat de curând un nou factor care va influenţa afişarea în clasamentul motorului de căutare: experienţa utilizatorilor. Pe scurt, dacă utilizatorii vor avea o experienţă negativă în timpul navigării, este posibil ca paginile problematice să nu mai fie afişate în rezultatele principale. Noul factor va intra în vigoare în 2021, astfel că dezvoltatorii web vor avea suficient timp să se adapteze la schimbări.

Promovarea afacerii pe Instagram

Featured Post
Promovarea afacerii pe Instagram

Prin intermediul Instagram te poţi conecta cu potenţialii clienţi şi poţi oferi un strop de umanizare brandului. Cu peste 600 de milioane utilizatori în fiecare lună, Instagram continuă să fie una dintre cele mai iubite platforme de socializare, dar şi de promovare în cazul anumitor produse sau servicii.

Dificultatea cuvintelor cheie: factorii de care trebuie să ţii cont pentru a ajunge în top

Featured Post
Dificultatea cuvintelor cheie: factorii de care trebuie să ţii cont pentru a ajunge în top

Găsirea cuvintelor cheie potrivite, prin intermediul cărora doreşti ca website-ul să fie clasificat, este un pas relativ simplu. Însă asta presupune mai mult efort decât analizarea volumului căutărilor. De exemplu, să ne îndreptăm atenţia spre indicatorul ,,dificultatea cuvintelor cheie”. După cum ştii, unele cuvinte se pot clasifica în motorul de căutare mai uşor decât altele. Aşadar… ce aspecte trebuie să urmăreşti încât termenii vizaţi să ajungă în topul clasamentului?

Cum să vinzi ca un profesionist cu Facebook Ads

Featured Post
Cum să vinzi ca un profesionist cu Facebook Ads

Cât de mult crezi că îţi influenţează Facebook decizia de a achiziţiona un produs sau nu? Fie că ai interacţionat pentru prima dată cu un brand, ai aflat mai multe detalii despre produs, ai comunicat cu reprezentanţii magazinului online sau doar ai citit câteva recenzii, cumulate, toate acestea te-au determinat să cumperi un produs sau un serviciu. În cadrul articolului de faţă îţi vom arăta câteva modalităţi prin care poţi să vinzi prin intermediul platformei Facebook Ads.

3 motive pentru care afacerea ta are nevoie de Google My Business

3 motive pentru care afacerea ta are nevoie de Google My Business

Oferă clienților în doar câteva secunde mai multe modalități prin care te pot contacta! Majoritatea ne începem căutările prin intermediul Google. Astfel, profilul gratuit de Google My Business permite conectarea facil cu potenţialii clienți care navighează pe Google, oferindu-le posibilitatea să te sune, să trimită mesaje sau să lase recenzii.

De ce campaniile call-only sunt eficiente?

De ce campaniile call-only sunt eficiente?

Campaniile de tip call-only reprezintă o variantă îmbunătăţită a extensiilor call. Dacă înainte aceste extensii erau utilizate pentru o creştere a numărului de apeluri, campaniile call-only au fost concepute special pentru afacerile care îşi desfăşoară activitatea în jurul apelurile telefonice. Afacerea ta nu se bazează exclusiv pe acest obiectiv? Fii fără grijă, poţi utiliza în continuare acest tip de campanii în avantajul tău! Iată câteva motive pentru care îţi recomandăm să incluzi în strategia de marketing campaniile call-only!