SEO on-page se referă la practica optimizării paginilor web pentru a îmbunătăți clasamentul în rezultatele motoarelor de căutare și pentru a câștiga trafic organic. Pe lângă publicarea de conținut relevant, de înaltă calitate, SEO on-page include optimizarea titlurilor, a etichetelor HTML și a imaginilor. De asemenea, presupune optimizarea website-ului astfel încât acesta să ofere trei piloni principali: expertiză, autoritate și încredere.
Modalităţi de îmbunătăţire a poziţiei anunţurilor Google Ads în rezultatele căutării
Să fim realişti: ne place să fim pe locul 1, fie că este vorba despre viaţa de zi cu zi sau… clasamentul în motoarele de căutare. Nu este un lucru rău să îţi doreşti să evoluezi şi să fii mereu printre cei mai buni, însă acesta devine un comportament vicios atunci când ajunge să lase urme în portofel… sau card, doar suntem în anul 2020.
Cum îţi poţi promova afacerea pe Linkedin în 15 paşi simpli
Cu ajutorul LinkedIn vei putea construi o reţea de posibili parteneri, angajaţi, colaboratori şi de ce nu, clienţi. Indiferent de dimensiunea afacerii, poţi profita de reţea pentru a îmbunătăţi vizibilitatea brandului şi pentru a te conecta cu persoane direct interesate de specificul afacerii.
Strategii pentru Facebook Ads Ecommerce
Indiferent de canalele de marketing utilizate, nu este niciodată suficient. Ai nevoie în mod constant de mai multe conversii pentru a atinge obiectivele de vânzări, trafic relevant şi o modalitate de a fideliza clienţii actuali. Iată șase modalități de a reuși în promovarea pe Facebook și nu numai!
5 motive pentru externalizarea serviciului Google Ads
Atunci când vine vorba despre promovarea afacerii pe Google Ads, fiecare antreprenor are de ales între două variante: internalizarea serviciului sau externalizarea acestuia. În rândurile de mai jos vom dezbate câteva motive pentru care considerăm că externalizarea este cea mai rentabilă modalitate.
27 sfaturi pentru promovarea online a afacerilor locale
Deţii un magazin local, însă potenţialii clienţi încă nu au auzit despre el? Acesta este momentul ideal pentru a ieşi în faţă! Înainte de popularitatea reţelelor de socializare, promovarea afacerilor costa o mică avere, însă datorită noilor tehnologii, acum poţi alege dintr-o varietate de modalităţi pentru promovarea gratuită sau aproape gratuită a acestora. Iată câteva dintre recomandările noastre!
20 sfaturi pentru campanii Google Ads eficiente (eCommerce)
Indiferent de mărimea afacerii tale sau industria din care face parte, anunţurile Google te pot ajuta să obţii mai multă vizibilitate şi implicit, mai multe vânzări. Ba chiar mai mult, poţi avea rezultate extraordinare chiar şi dacă afacerea a fost de curând lansată. Cu toate acestea, pentru a putea ajunge în acest punct, va trebui să utilizezi doar strategii bine gândite şi specifice industriei.