Servicii Seo integrate pentru rezultate faine și trainice

Optimizare SEO pentru magazine online, site-uri de prezentare și tot ce “mișcă”, pentru o vizibilitate sporită.

Ce înseamnă SEO? Pe scurt...

SEO (Search Engine Optimization) reprezintă un proces complex de optimizare a site-urilor web în vederea poziţionării cât mai favorabile, în mod organic, în rezultatele motoarelor de căutare, pentru anumite cuvinte cheie esenţiale site-ului şi evident, afacerii tale.

Optimizarea pentru motoarele de căutare nu mai este de mult o componentă opţională a marketing-ului online, ci s-a transformat încet, dar sigur, într-o necesitate. Inclus într-o strategie de marketing bine pusă la punct, beneficiile se vor simţi pe termen lung şi foarte lung.

Într-adevăr, în contextul actual al evoluției internetului și apariția telefoanelor mobile inteligente, unde informația circulă extrem de rapid, iar comportamentul utilizatorilor este oarecum asemănător în a căuta și procesa informația.

O poziție de top în căutările Google Search sau ale celorlalte motoare de căutare este crucială pentru succesul oricărei companii. O bună vizibilitate a produselor sau serviciilor oferite face cu siguranţă o mare diferenţă. Este un prim pas spre vânzare.

Ce implică o campanie de optimizare SEO?

În principiu, SEO are două componente:

On-site sau tot ce ţine de site şi off-site, adică tot ce ţine de factorii externi site-ului. Prima parte a unei campanii ar trebui să se focuseze în special pe prima, cu două părţi majore:

O parte mai tehnică, care include:

  • Implementarea Google Search Console, Google Analytics şi analiza datelor, dacă există istoric.
  • Aspecte tehnice: probleme de indexare, penalizare, link-uri rupte, probleme de viteză, site prietenos cu navigarea de pe dispozitive mobile, etc.

Optimizarea SEO on-site propriu-zisă, pe scurt:

  • Research cuvinte cheie + analiză concurenţă,
  • Analiza şi optimizarea arhitecturii (structura link-uri, titluri, navigare, etc.),
  • Analiza şi optimizarea structurii paginilor (titluri, taguri meta, imagini, etc),
  • Analiza şi optimizarea conţinutului conform cuvintelor cheie și strategiei stabilite,
  • Publicare conţinut pe blog-ul propriu.

Componenta SEO off-site, are în vedere:

Înscrierea datelor companiei în directoare, în special în Google Business Advertoriale „do-follow” pe site-uri de profil cu autoritate mare (în functie de cât te ține buzunarul).

Menţiuni pe blog-uri şi publicaţii externe.

Nu eşti sigur că ai nevoie de SEO?

Nimic mai simplu, trimite o cerere de audit gratuit şi îti vom spune în linii mari, fără ascunzişuri, dacă chiar ai nevoie şi care este situaţia.

Până una-alta, te invităm să citeşti mai multe despre marketing pe blog-ul nostru.

Spor în toate!