Voucherul Google AdWords este un instrument eficient de amortizare al unei campanii de publicitate prin cunoscuta platforma Google. Asemenea vouchere pot fi primite la deschiderea unui cont nou, la demararea unei campanii, dar si prin utilizarea unor servicii sau inregistrarea pe site-uri terte, partenere Google.
Voucherul poate fi folosit doar dupa o investitie initiala, in cele mai multe cazuri, de 50 de lei pentru a accesa un bonus de 200 lei. De notat este faptul ca acesti 50 de lei sunt folositi in campania de publicitate, si nu sunt perceputi ca o taxa suplimentara. Exista mai multe tipuri de vouchere si de asemenea de valori diferite.
Utilizarea voucherului este o metoda simpla de a reduce costurile initiale ale unei campanii, dar si de a testa eficienta acesteia. Aceste vouchere nu se cumpara, ci sunt primite cu titlu gratuit, deci feriti-va de asa-zisii vanzatori online care ofera discount-uri sau oportunitati atragatoare.
Nu va recomandam sa faceti mai multe conturi pentru a beneficia de multiple vouchere, pentru ca promovarea aceluiasi website poate duce la suspendarea conturilor. De asemenea, nici vanzarea voucherului nu este permisa si va rezulta in penalizari.