5 motive pentru externalizarea serviciului Google Ads

Atunci când vine vorba despre promovarea afacerii pe Google Ads, fiecare antreprenor are de ales între două variante: internalizarea serviciului sau externalizarea acestuia. În rândurile de mai jos vom dezbate câteva motive pentru care considerăm că externalizarea este cea mai rentabilă modalitate. 

Timpul, resursa cea mai valoroasă

Ai luat decizia să faci promovarea online pe cont propriu? O iniţiativă foarte bună, însă… cât timp vei pierde pentru a învăţa elementele de bază din marketing digital, strategiile cele mai bune din domeniu şi desigur, studiul tendinţelor actuale sau chiar… cât de mult îţi va lua până vei fi pregătit pentru schimbările algoritmilor?

Timpul investit într-o direcţie înseamnă neglijarea altor aspecte principale din afacerea ta. Pe de altă parte, dacă vei colabora cu un expert Google Ads, acesta va realiza cu succes configurarea şi gestionarea campaniilor, pentru cel mai mic CPC, asta în timp ce te vei putea bucura de cel mai bun ROI. Aşadar… în ce direcţie doreşti să îţi investeşti timpul?

Experienţa, un aliat de nădejde

Dacă eşti familiarizat cu articolele noastre, cel mai probabil ştii că ne plac exerciţiile de imaginaţie. Aşadar, să spunem că eşti părintele unui copil care urmează să îşi susţină examenele finale la o materie complexă, ca de exemplu, fizica. Ce vei face în această situaţie? Vei încerca să studiezi materialele şi apoi îi vei explica, aşa cum ai înţeles tu sau vei dori să apelezi la o persoană cu ani de experienţă în pedagogie şi care este familiarizată cu ştiinţele complexe? Desigur, varianta care asigură succesul examenelor este cea care presupune ajutorul din partea unei persoane ce deţine cunoştinţele necesare!

Revenind la subiectul nostru, de ce nu ai aplica aceeaşi metodă şi în cazul de faţă? Obiectivul unui expert Google Ads este cel de a obţine rezultatele în cel mai rapid mod cu putinţă, la un cost minimal. Şi cel mai probabil îşi va atinge obiectivul cu succes! De ce? Pentru că acesta cunoaşte ultimele tendinţe din domeniu, ştie toate procesele de lucru, are cunoştinţe din diferite domenii şi cel mai important, are experienţa necesară!

Previziuni ale viitorului

Atunci când colaborezi cu un expert, nu numai că vei beneficia de serviciile sale, ci şi de cunoştinţele lui din diferite domenii, conexe promovării pe Google Ads. Cel mai adesea, o persoană avizată în Google Ads deţine noţiuni şi din domeniul optimizării pe motoarele de căutare, gândire strategică şi multe altele. Prin urmare, acesta poate efectua testarea diferitelor pagini de prezentare, optimizarea ofertelor, ataşarea de extensii asupra reclamelor şi cercetarea diferitor cuvinte cheie. 

Vei economisi buget

La fel ca orice altă afacere, platforma Google Ads îşi câştigă banii prin realizarea de reclame. Privit din perspectiva lor, cu cât mai scumpă este o reclamă, cu atât mai mulţi bani vor câştiga. Şi cum pot face asta? Prin determinarea utilizatorilor să cheltuiască un buget cât mai mare. Pe de altă parte, prin configurarea profesională a reclamelor de către experţi, vei economisi mult mai mult buget decât dacă a-i încredinţa această sarcină unei persoane care nu deţine multe cunoştinţe. O campanie deficitară va avea rezultate minime, la cele mai mari costuri. Un expert cunoaşte trcuurile din domeniu şi strategia obţinerii celui mai mic cost per click. 

O perspectivă obiectivă

Când colaborezi cu o echipă de experţi, vei obţine o perspectivă obiectivă asupra campaniilor. Şi până la urmă, ştii cum se spune: cu cât mai mulţi ochi, cu atât mai bine. O echipă semnifică şi realizarea promovării într-un timp mai scurt, îndeosebi datorită faptului că fiecare agent are propria sa responsabilitate. Un alt aspect important este eliminarea dependenţei. Să spunem că tu te ocupi de promovarea prin Google Ads. Ce se întâmplă cu promovarea dacă vei întâmpina o perioadă aglomerată sau chiar dacă vei dori să pleci în vacanţă? Cine va optimiza reclamele, cine la va putea urmări constant? Atunci când ai la dispoziţie o echipă, reclamele pot fi monitorizate zilnic. 

Concluzie 

Mergând pe mâna profesioniştilor, indiferent de mărimea afacerii, vei putea elimina greşelile costisitoare şi totodată vei putea obţine un număr semnificativ de conversii, cu un buget minimal. După realizarea externalizării, vei economisi timp, bani şi energie, deoarece nu va mai trebui să îţi faci griji cu privire la campaniile derulate! Eştu curios despre preţul pachetelor de promovare Google Ads? Contactează-ne pentru a afla mai multe detalii!

Durata citire articol
15 min
Abonează-te la
#optimpronewsletter
Doar conținut scris de experți

CATEGORII
ARTICOLE RECENTE