Campanii Google Ads
Generează vânzări și clienți noi pentru business-ul tau, prin campanii făcute cu cap, eficiente și măsurabile.
Prin Google Ads ai la dispoziție o gamă largă de tipuri de campanii și instrumente de marketing, în funcție de obiectivele și nevoile afacerii tale, pentru o promovare eficientă.
Clasificarea campaniilor Google Ads
În funcție de locul unde pot să apară reclamele tale:
Google Search
Este cel mai popular și des utilizat tip de campanie și se bazează pe afișarea reclamelor atunci când potenţialii clienţi caută anumiţi termeni denumiţi şi cuvinte cheie. Poate fi folosită cu succes pentru obiective de vânzare, trafic, generare contacte şi vizite la magazinul fizic sau sediul tău.
Se caracterizează printr-o optimizare extremă și o imensă posibilitate de a genera vânzări și contacte. Se pot măsura ușor rezultatele și eficienţa dpdv. al costurilor. Plătești doar când cineva dă clic pe reclama ta.
Rețeaua Display
Este un tip de campanie vizuală în care Google va afișa reclamele tale pe site-uri relevante. Este foarte des utilizată pentru remarketing, în special în comerțul online. Este recomandată pentru awareness, generarea de contacte, remarketing și trafic.
YouTube
Cu ajutorul acestui tip de campanie, Google îți permite afișarea de reclame de tip video pe YouTube și site-urile partenere. Ideală pentru creşterea brand awareness-lui, inclusiv a produselor și serviciilor.
Site-uri partenere Google
Site-uri care nu aparțin Google și pe care pot apărea reclamele tale sub forma de anunțuri text.
Gmail
În cazul în care folosești Gmail sigur te-ai întâlnit cu reclame care arată aproape identic cu un email. Acest tip de campanie îți permite sa ajungi la utilizatorii Gmail, prin intermediul reclamelor, direct în inbox.
Aplicaţii Smartphone
Reclamele tale pot apărea în aplicațiile mobile pe Android și iOS.
În funcție de obiectivele de marketing ale companiei tale, campaniile Ads pot fi de mai multe tipuri:
Campanii de Awareness
Sunt campanii destinate potenţialilor clienţi, care nu știu de business-ul tău. Sunt recomandate pentru a face un prim pas spre vânzare.
Campanii de trafic
Generează trafic relevant bazat pe cuvinte cheie, spre site-ul ori magazinul tău online, la un raport cost-eficiență cât mai bun.
Campanii de generare contacte (lead-uri)
Pentru orice business care oferă servicii B2B, numărul de clienți/vânzări e direct proporțional cu numărul de contacte. Acest tip de campanie îți este recomandat pentru a impulsiona utilizatorii să te contacteze direct sau să-ți lase datele lor de contact.
Campanii video pe YouTube
Prin intermediul Google Ads poți lansa reclame de tip video pe YouTube sau site-urile partenere. Necesită existența unui canal de YouTube asociat contului de Google.
Campanii de vânzări
Ai la dispoziție instrumente special gândite pentru comerțul online sau achizția de servicii online. Poți să iți crești vânzările prin campanii de tip Shopping, Search, Display sau pe YouTube.
Campanii de promovare a aplicațiilor SmartPhone
Acest tip de campanie este special destinată pentru promovarea aplicațiilor pentru mobile. Reclamele vor apărea pe YouTube, Google Play Store, Google Display cât și pe site-urile partenere.
Campanii de promovare locală
Ai un restaurant, pizzerie, cafenea sau orice alt tip de business local? Perfect! Cu ajutorul Google Ads poți obține mai mulți clienți prin promovarea pe Google Maps sau prin intermediul căutărilor locale pe Google Search.
De ce Google Ads pentru afacerea ta?
De ce merită să îți promovezi afacerea prin Google Ads? Iată doar câteva motive:
Google este cel mai popular și folosit motor de căutare din întreaga lume, inclusiv în România.
Anunțurile apar doar atunci când potențialul client caută produse sau servicii pe care tu le promovezi. Poți măsura fiecare aspect al campaniei și anuțurilor, până în cel mai mic detaliu.
Reclamele pot apărea și genera trafic/vizualizări chiar și în câteva ore de la lansarea campaniei, doar să respecți politica de publicitate Google.
Mai mult ca sigur, cel puțin unul sau mai mulți concurenți deja sunt prezenți pe Google și folosesc Ads. Și vorba vine, concurenții apar ca ciupercile după ploaie.
Dacă cunoști suficient de bine domeniul SEO, deja știi că anumite cuvinte cheie sunt dificil de optimizat și durează mult până să apară în primele pagini ale căutărilor organice. Cum poți să testezi rapid dacă noua ta idee, afacere sau recentul lansat magazin online chiar generează interes și vânzări înainte de a investi masiv în campanii și produse? E simplu … cu Google Ads.

Dacă încă nu te-ai convins că trebuie să îți promovezi afacerea prin Google Ads, iată și câteva cifre:
Ești pregătit(ă) să îți dezvolți afacerea prin campanii Google Ads performante? Hai să le implementăm împreună. Contactează-ne pentru mai multe detalii.