Idei si resurse

Un fel de jurnal unde ne lăsăm ideile și of-urile pentru posteritate. S-ar putea să găsești și resurse utile.

Marketing Online

Fie că dorim să interacționăm cu un prieten, fie că ne lipsește o informație referitoare la un anumit domeniu sau doar ne dorim să fim la curent cu știrile din toată lumea, ori să facem achiziții...
Dacă te numeri printre cei care fac confuzia între PR și marketing, Houston, we have a problem! Într-adevăr aceste cuvinte sunt diferite, dar asta...
Indiferent de perioada în care ne aflăm, promovarea de tip pay-per-click va rămâne un instrument de vânzare fără egal. De ce? Pentru că este flexibilă, rapidă, ajustabilă
Oferă clienților în doar câteva secunde mai multe modalități prin care pot interacţiona cu afacerea ta! Majoritatea ne începem căutările prin intermediul Google. Astfel, profilul gratuit...

Facebook Ads

Indiferent de perioada în care ne aflăm, promovarea de tip pay-per-click va rămâne un instrument de vânzare fără egal. De ce? Pentru că este flexibilă, rapidă, ajustabilă
Direcționarea reclamelor către persoanele potrivite este una dintre acţiunile cheil pentru a avea succes în strategia de marketing. Facebook are miliarde de utilizatori în întreaga lume...
Atunci când vine vorba despre creşterea vizibilității brandului, cele mai multe dintre afaceri apelează la promovarea pe reţelele de socializare. După cum ştim, Facebook este...
Cât de mult crezi că îţi influenţează Facebook decizia de a achiziţiona un produs sau nu? Fie că ai interacţionat pentru prima dată cu un brand, ai aflat mai multe detalii despre...

Seo

Oferă clienților în doar câteva secunde mai multe modalități prin care pot interacţiona cu afacerea ta! Majoritatea ne începem căutările prin intermediul Google. Astfel, profilul gratuit...
Optimizarea pe motoarele de căutare ar trebui să fie un element esențial în orice plan de marketing. Însă cum ar trebui să țină pasul un marketer cu noile schimbări, atunci când...
Cu siguranţă ai trăit situaţia în care ai scris doar câteva litere din cuvintele cheie, iar Google ţi-a recomandat în mai puţin de o secundă varianta dorită. Desigur, uneori...
SEO on-page se referă la practica optimizării paginilor web pentru a îmbunătăți clasamentul în rezultatele motoarelor de căutare și pentru a câștiga trafic organic. Pe lângă publicarea...
Campaniile de tip call-only reprezintă o variantă îmbunătăţită a extensiilor call. Dacă înainte aceste extensii erau utilizate pentru o creştere a numărului de apeluri, campaniile call-only...
Gestionarea campaniilor Google Ads de unul singur poate fi o adevărată bătaie de cap! Aşadar, apare întrebarea ,,chiar este nevoie să angajez un expert PPC”? Dacă constaţi...
Să fim realişti: ne place să fim pe locul 1, fie că este vorba despre viaţa de zi cu zi sau… clasamentul în motoarele de căutare. Nu este un lucru rău să îţi doreşti să evoluezi şi să fii mereu...
Atunci când vine vorba despre promovarea afacerii pe Google Ads, fiecare antreprenor are de ales între două variante: internalizarea serviciului sau externalizarea acestuia. În rândurile de...