Promovare creativa prin Facebook Ads

Campaniile Facebook Ads sunt un instrument eficient de marketing şi asigură afacerii tale o sursă constantă de clienți potenţiali atunci când sunt folosite corect.

Să presupunem că ai bifat primul pas pentru promovarea afacerii tale online pe Facebook, ai pus bazele paginii de business. Ba chiar mai mult, te ocupi în mod frecvent de postări și conținut interesant. Însă constaţi că nu este îndeajuns pentru obţinerea de interacţiuni calitative şi pentru atragerea primilor clienţi. Aşadar, ai nevoie de ceva mai mult decât atât. Pasul următor? Promovare plătită prin Facebook Ads.

Afacerea ta este potrivită pentru promovarea pe Facebook?

Este prima întrebare pe care ar trebui să ţi-o adresezi. Analizează specificul afacerii tale! De ce acest pas este necesar?

Să facem un exerciţiu de imaginaţie: confecționezi şuruburi, piuliţe, ace, brice şi carice. Este un domeniu potrivit pentru a investi masiv în campaniile pe Facebook?

Cu siguranţă nu este cel mai potrivit canal şi lumea nu va fi interesată de astfel de produse. Mai mult ca sigur nucleul potenţialilor clienţi activează pe alte canale. În schimb, dacă activezi în domeniul comerţului online şi comercializezi pantofi, cosmetice sau bio-naturiste, este o cu totul altă poveste.

Totuși, îți recomandăm să fi prezent cu o pagină bine pusă la punct şi cu un profil cu toate datele de contact la zi. De asemnena nici puțină activitate nu strică pentru a întreține relatia cu actualii clienţi. Câteva sfaturi utile și articole pe blog sunt oricând binevenite.

Dacă totuși vrei să îți satisfaci ego-ul personal să vezi cat mai mult like-uri, testează mai multe tipuri de campanii și mare atenție la audiențele pe care le targetezi. Altfel s-ar putea să rămâi cu impresia că Facebook Ads nu dă rezultate.

De ce Facebook Ads, chiar funcționează?

Prin intermediul reclamelor plătite, îţi poţi creşte baza de fani şi poţi ajunge cu uşurinţă la persoanele interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi. Ce înseamnă acest lucru? Mai multe vânzări! Doar vânzările nu sunt suficiente pentru a construi un brand cunoscut şi credibil! Așa că ai multiple opțiuni. Prin intermediul serviciilor poţi avea acces la diferite tipuri de campanii utile:

  • pentru creşterea vânzărilor online,
  • de creştere a interacţiunilor cu cei care te urmăresc şi cei care ar putea fi interesaţi de specificul afacerii tale,
  • prin care îţi poţi creşte numărul de vizitatori pe website (de trafic),
  • de creştere a vizibilităţii afacerii tale locale sau oricărui tip de afacere.

Aşadar, pentru a răspunde pe scurt la întrebarea ,,De ce Facebook Ads?”, putem spune că această platformă este un instrument eficient de publicitate. Și da, pentru majoritatea domeniilor funcționează, poate mai puțin pentru domeniile tehnico-industriale. Dar în schimb, pentru comerțul online e spectacol. Dacă crezi că facem mișto, contactează-ne să îți demonstrăm!

Ce implică o campanie Facebook Ads à la carte?

Deși e foarte simplu de lansat o reclamă și tentația de „Boost Post” e mare, pentru a ajunge la performanță și rezultate, nu este suficient. O campanie adevărată implică mai mulți pași:

O agenție de marketing online se specializează în crearea, implementarea și gestionarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor sau serviciilor altor afaceri. La Optimpro, oferim servicii de marketing online și dezvoltare web, gândim campanii cu scopul final de a-ți îmbunătății vizibilitatea afacerii tale, să atragă vânzări și, în final, să generăm creștere.
E greu! Dar, desi nu iți putem garanta 100% că iți vei scoate investiția, am dezvoltat un mod de lucru care oferă, atât oricărei afaceri cât și nouă să testăm rapid “apele” și să extragem datele necesare pentru a putea înțelege daca sunt șanse de reușită.
Depinde! Ce scop serveste acel website? Este magazin online sau site de prezentare sau doar un simplu landing page? Pretul poate varia de la 500 EUR pana la 50 000 EUR. Ai nevoie de un website? Hai sa stam de vorba si vom gasi cea mai buna solutie.
Din nou, în funcție de tipul afacerii și alți parametrii, o campanie pornește, estimativ, de la un minim de 2500 RON/canal/lună, cu bugetul și managementul inclus, și poate scala în funcţie de potențial, obiective și rezultatele obținute la câteva mii sau zeci de mii lei lunar.
În funcție de profilul și situația curentă a afacerii, o campanie poate implica multiple canale și tipuri de campanii, o varietate de materiale creative (imagini, video-uri, infografice, articole), dar și bugete flexibile. Dacă nu ești sigur(ă) de ce ai nevoie, poți beneficia de o discuție de 30 min, complet gratuită, iar dacă mai ai nevoie de informații suplimentare, un audit online ți-ar putea furniza o mare parte din răspunsuri

În funcţie de obiectivele campaniei, în general primele rezultate se pot vedea chiar și în prima zi de la lansarea ei. Spre exemplu, în cazul unei campanii pe Google Ads sau Facebook Ads, dacă reclama nu încalcă nici o politică sau restricție, s-ar putea să apară primele clickuri chiar în cateva ore.

Daca ne referim la rezultate ca fiind vanzari, este putin mai greu de anticipat, pentru ca depinde de mai multi factori.

De ce Optimpro pentru campaniile tale pe Facebook?

Oricine poate face reclame pe Facebook. Suntem total de acord cu asta, însă fără experienţa necesară şi fără o strategie profesionistă poţi pierde timp util şi buget. Pe lângă acest aspect, domeniul marketingului digital se află într-o dinamică continuă. O campanie Facebook Ads trebuie gândită în detaliu şi implementată cu obiective clare. Aşadar, de ce noi?

Ești pregătit să îți dezvolți afacerea prin campanii Facebook Ads?

Hai să le implementăm împreună!