Promovare și Optimizare SEO în Timișoara

Optimizare SEO pentru magazine online, site-uri de prezentare și tot ce “mișcă”

Ne dorim cu adevărat ca afacerile din Timişoara să prospere, fie că ai o afacere cu profil local sau una care se adresează pieţei naţionale sau internaţionale, suntem dornici să te ajutăm cu serviciile noastre SEO şi de promovare online a afacerii.

Scurt exemplu pentru o afacere locală

Primul Pas

Stabilim de comun acord o întâlnire pentru a descoperi care sunt obiectivele tale şi de asemenea pentru a ne putea forma o idee despre cum am putea să te ajutăm şi ce buget ar fi necesar.

Pasul 2 – Auditul afacerii

În cazul în care batem palma, vom începe colaborarea cu un audit online al afacerii, audit care va conţine un raport detaliat despre starea site-ului tău, poziţionarea lui în motoarele de căutare, prezenţa competiţiei şi vom descoperi care sunt cele mai bune canale de promovare. Poţi afla mai multe informaţii despre audit aici.

Pasul 3 – Începem procesul de SEO şi de promovare

În principiu, când facem acest lucru, lucrăm pe două fronturi. Tehnic, acestea se numesc căutări organice şi căutări plătite. Optimizarea SEO în sine este pentru a asigura că paginile esenţiale ajung cât mai sus posibil, într-un mod natural, organic. Dar câteodată, acest proces poate dura foarte mult timp, timp care se traduce în prospecţi pierduţi. De aceea apelăm la reclama platită prin Google Ads şi Facebook Ads.

Pasul 4 – Optimizarea şi raportarea

Măsurăm şi optimizăm constant campaniile, iar la final de lună îţi dăm un raport cu informaţii esenţiale, pentru ca să poţi lua decizii pe baza lor.

Cum facem asta?

Să presupunem că deţii un mic atelier de croitorie la comandă pentru rochii de mirese şi rochii de seară. Un scurt research ne arată că, în medie, sunt aproxmativ 700 potenţiale cliente care caută produsele tale. Şi acum?

 

cuvant-cheie

 

În cazul în care site-ul tău nu se găseşte în prima pagină, şansele ca viitoarele mirese să afle informaţii şi preţuri despre modelele tale sunt infime.

Chiar dacă sunt târguri şi alte metode alternative de promovare, care evident că nu ar trebui excluse sau neglijate de fel, precum târgurile de nunţi, bartere, publicitate locala prin radio sau altele, dacă nu sunt corelate cu un website bine pus la punct dpdv. SEO, eficienţa acestora va fi redusă substanţial.

Mic scenariu: Cum poţi măsura impactul unui anunţ la radio?

Şansele ca o potenţială clientă să reţină un număr de telefon pe parcursul reclamei sunt mici, dar în cazul în care numele business-ului sau site-ul este uşor de reţinut, cu siguranţă îl va memora mai uşor. Ulterior, va căuta pe Google sau pe Facebook. Atunci vom arunca un ochi pe Analytics, pentru că ar trebui să fie vizibilă o creştere de trafic pe website în perioada în care se desfăşoară campania pe radio. Şi de aici … măsurători şi calcule.

De reţinut!

Dacă bugetul este mai generos, optimizarea site-ului şi promovarea online nu ar trebui să fie singurele canale prin care îţi faci cunoscută afacerea!

Dacă doreşti să primeşti mai multe informaţii despre cum facem SEO şi promovarea afacerii tale pentru a ajunge mai uşor la clienţii potenţiali din Timişoara, şi nu numai, contactează-ne telefonic sau prin e-mail! Fara frică, nu înțepăm! 🙂