Oferă clienților în doar câteva secunde mai multe modalități prin care pot interacţiona cu afacerea ta! Majoritatea ne începem căutările prin intermediul Google. Astfel, profilul gratuit de Google My Business permite conectarea facilă cu potenţialii clienți, care navighează pe Google, oferindu-le posibilitatea să te sune, să trimită mesaje sau să lase recenzii.
Ce este Google My Business?
Platforma permite promovarea profilulului de afacere în căutările Google și în hărţi. Printr-un un simplu cont, poţi să te conectezi cu clienții și să urmăreşti modalitatea prin care interacționează cu afacerea ta pe Google.
Avantajele unui cont Google My Business
Afacerea va fi mult mai vizibilă
Cel mai adesea profilul de Google My Business poate reprezenta prima impresie pe care clienții potențiali o au despre afacerea ta, așa că va trebui să te asiguri că va fi una bună. Indiferent de ce tip de produs sau serviciu oferi, cu cât clienții pot accesa mai uşor diferite informații, cu atât le vei atrage atenţia mai mult.
De exemplu, dacă ai un restaurant, Google My Business le va arăta utilizatorilor nu numai recenziile clienților și meniul cu imagini, ci chiar un interval de prețuri, care îi va ajuta să decidă dacă vor sau nu să comande.
Un plus de credibilitate
Încrederea pe care o au clienţii în afacere este mai mult decât vitală. Indiferent dacă afacerea se bazează exclusiv pe online sau nu, una dintre cele mai mari provocări este să consolidezi încrederea cu privire la brand. Cu GMB poţi aduce un plus de dovadă socială (social proof), deoarece majoritatea utilizatorilor au mare încredere în Google, astfel aceştia se vor simţi mai încrezători dacă afacerea ta apare pe Google.
Conform statisticilor, o afacere afişată în rezultatele Google este de 2,7 ori mai probabil să fie considerată de încredere. Din nou, foarte puțini factori influențează decizia de cumpărare a unui potențial client la fel de mult ca și recenziile online. Pune-te în locul clientului!
Probabil că nu a trecut mult timp de la ultima achiziție online, deci nu ar trebui să fie prea dificil. Când te-ai hotărât asupra unui produs, l-ai ales pe cel care a avut cele mai mari recenzii sau cel mai ieftin? Recenziile online sunt extrem de importante pentru modul în care afacerea este percepută și pot face diferența între eşec și succes.
Cu o singură înregistrare Google My Business, orice client poate lăsa o recenzie a afacerii tale pentru ca ceilalţi utilizatori să o poată vedea. Toate aceste recenzii sunt publice și vei putea răspunde fiecăruia, individual. Deoarece recenziile negative au la fel de multă greutate ca și cele pozitive, ar trebui să monitorizezi cu atenție ceea ce spun oamenii despre afacere. Apropo, feedback-ul negativ nu este sfârșitul lumii și poate fi folosit în avantajul tău.
Îmbunătățește poziţia în clasamentul căutării și generează mai mult trafic
Profilul Google My Business este un mod ușor de a furniza informații despre afacere. Și cu cât Google are informații mai consistente și de înaltă calitate, cu atât te vei clasa mai bine în rezultatele căutării.
Când utilizatorii caută produse și servicii folosind cuvintele cheie potrivite, vor vedea prima dată reclamele Google și apoi trei profiluri de Google My Business potrivite. Sfânta Treime ale acestor afaceri constă mereu în aceeaşi categorie. Dacă cineva caută „cafenele lângă mine”, algoritmul Google stabilește care sunt cele trei afaceri care se potrivesc cel mai bine cu această interogare, pe baza informațiilor pe care le găsește pe web.
Prin crearea unui profil Google My Business, afacerea ta are șanse mult mai mari să fie printre cele trei rezultate locale de top, să apară pe Google Maps și în căutările locale, oferind la schimb mai multă vizibilitate și implicit, clienți potențiali.
În concluzie
Google My Business îţi oferă mai multă expunere în faţa clienților potențiali, te ajută la optimizarea locală pe motoarele de căutare și îţi oferă șansa de a interacționa într-un mod calitativ cu potenţialii clienți. Afacerile locale, de toate dimensiunile, își pot valorifica potențialul de a gestiona cu succes interacțiunile clienților și de a obține un avantaj competitiv.
Ai nevoie de ajutor la optimizarea înregistrării afacerii pe Google My Business? Nu ezita să ne contactezi!