De ce campaniile call-only sunt eficiente?

Campaniile de tip call-only reprezintă o variantă îmbunătăţită a extensiilor call. Dacă înainte aceste extensii erau utilizate pentru o creştere a numărului de apeluri, campaniile call-only au fost concepute special pentru afacerile care îşi desfăşoară activitatea în jurul apelurile telefonice. Afacerea ta nu se bazează exclusiv pe acest obiectiv? Fii fără grijă, poţi utiliza în continuare acest tip de campanii în avantajul tău! Iată câteva motive  pentru care îţi recomandăm să incluzi în strategia de marketing campaniile call-only! 

Afişarea numărului de telefon în partea superioară a reclamei

Deşi în cadrul extensiilor numărul de telefon este situat într-o parte inferioară a reclamei, în cazul campaniilor, numărul este dispsus chiar în headline, imediat după cuvântul ,,Call” . Ţinând cont de faptul că majoritatea căutărilor pe motoarele de căutare se fac de pe un dispozitiv mobil, acţiunea de a suna va fi mult mai la îndemâna utilizatorilor.

Butonul de apel mult mai vizibil

Butonul de acţiune pentru efectuarea apelului este situat imediat lângă anunţ, acest lucru permiţând apelarea instantanee. O apelare instantanee poate însemna o vânzare instantanee. 

Un singur click efectuează apelul

O dată accesat linkul cu numărul de telefon, se va iniţia un apel telefonic. Înspre deosebire de extensiile telefonice, totul va decurge mult mai rapid. Potenţialul client nu va mai trebui să acceseze website-ul pentru ca apoi să pornească în căutarea numărului de telefon. Acesta va fi pus în contact în mod direct cu persoana care reprezintă afacerea. 

Contact direct cu afacerea

Partea descriptivă a anunţului trebuie să convingă potenţialul consumator să realizeze apelul şi să aibă încredere în informaţiile pe care urmează să le oferi. Aşadar, prin intermediul unui contact direct cu persoana reprezentantă, şansele de efectuare a vânzării vor fi mult mai mari. Pe de alta parte, utilizând celelalte tipuri de campanii, vei influenţa procesul decizional doar prin intermediul website-ului. Pe scurt, unde crezi că sunt cele mai mari şansă de reuşită: contact uman vs. contact uman sau contact uman vs. contact tehnologic? 

Reclame targetate

Asigură-te că în corpul reclamei utilizezi termeni specifici, care îl informează pe utilizator că va efectua un apel telefonic şi nu va accesa website-ul. Poţi sa faci acest lucru prin includerea cuvintelor precum ,,vorbeşte cu un reprezentant” sau ,,apelează-ne gratuit” sau ,,discută cu un consultant”. Pe lângă acest lucru, nu abuza de cuvintele cheie! Realizează un text prin care sa punctezi criteriile unice ale afacerii. De ce ar trebui să sune la afacerea ta şi nu la concurenţă? Ce anume le poţi oferi în plus? Ce anume te diferenţiază: asistenţă 24/24, consultanţă gratuită, programări de urgenţă?  

Afacerea ta este potrivită pentru astfel de campanii?

Dacă afacerea are în vedere o legătură directă cu clientul, atunci apelurile telefonice pot fi cel mai eficient mod prin care poţi să atingi obiectivele principale. Fie că este vorba despre domeniul medical, cosmetic sau chiar servicii de instalaţii, prin intermediul apelurilor telefonice poţi viza persoanele strict interesate de ceea ce oferi. 

Dedicat persoanelor care sunt decise

Atunci când utilizezi acest tip de campanie, nu te adresezi strict persoanelor care sunt în etapa de informare. Targetul ideal îl reprezintă persoanele care te vor contacta instant. Ca şi medic, vizezi persoanele care au nevoie de o programare urgentă. În cazul în care lucrezi în industria cosmetică, te orientezi înspre persoanele care ştiu ce vor şi au nevoie de serviciile tale într-un timp cât mai rapid. Să spunem că nu eşti nici medic şi nici cosmetician, însă lucrezi ca şi instalator. În acest caz, ţinteşti persoanele care au o problemă cu ţevile şi se confruntă cu riscul unei inundaţii. 

Într-adevăr, cuvintele cheie de tip high-intent pot deveni uşor mai scumpe, însă ele sunt soluţia de care ai nevoie. Prin intermediul acestora, poţi ajunge la clienţii ideali. Cuvinte cu acţiune imediată înseamnă clienţi cu urgenţe.

Programarea anunţurilor

În cazul în care nu oferi asistenţă 24/24, cea mai bună variantă este să programezi reclamele sau să utilizezi ,,departing”. Setează-ţi reclamele să funcţioneze doar în intervalul în care utilizatorii pot contacta reprezentatul afacerii. Astfel, vei investi bugetul într-un mod inteligent, fără să faci risipă. 

Concluzie

Ar fi un exces de zel să spunem că campaniile de tip call-only sunt potrivite pentru orice tip de afacere. Pe de altă parte, dacă consideri că prin intermediul acestora poţi să atingi obiectivele, testează, analizează şi optimizează! Un potenţial client care realizează această conversie are şanse mai mari de a cumpăra decât cei care se află în faza de cerecetare. Nu ezita să testezi şi extensiile de apeluri! Există o posibilitate ca acestea sa performeze mai bine decât campaniile!

Durata citire articol
15 min
Abonează-te la
#optimpronewsletter
Doar conținut scris de experți

CATEGORII
ARTICOLE RECENTE